145921 Vizualizări

Când trebuie anunţată AN cu privire la schimbările survenite faţă de contract? Ce documente trebuie transmise?

Raspuns:

a.   AN trebuie notificată prin scrisoarea de solicitare a unui amendament însoţită de documentele corespunzătoare care atestă modificarea (ex.: decizie etc.) pentru următoarele situaţii: schimbarea reprezentantului legal, a persoanei de contact, a sediului instituţiei sau a contului bancar. Pentru schimbările menţionate nu trebuie încheiat act adiţional.

b.   În cazul în care apar schimbări ca urmare a înlocuirii unui partener, modificării bugetului cu transferuri între capitole bugetare mai mari de 20% sau schimbarea denumirii instituţiei coordonatoare/partenerilor, beneficiarul va înainta către AN solicitarea de amendament însoţită de documentele corespunzătoare care atestă schimbarea. Pentru asemenea situaţii, AN va emite un act adiţional la contractul de finanţare.

145921 Vizualizări
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
6 Martie 2023 - 10 Martie 2023
Loc desfăşurare
Irlanda
Perioada:
13 Ianuarie 2023 - 15 Ianuarie 2023
Loc desfăşurare
Jud. Bacau, ONLINE, ONLINE - participanții selectați vor primi instrucțiuni ulterior
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
6 Martie 2023 - 10 Martie 2023
Loc desfăşurare
Irlanda
Perioada:
13 Ianuarie 2023 - 15 Ianuarie 2023
Loc desfăşurare
Jud. Bacau, ONLINE, ONLINE - participanții selectați vor primi instrucțiuni ulterior
 
Acest site foloseşte cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Mai multe informații aici.