Reclamații și recomandări

Sesizări  / Contestații/ Reclamații / Recomandări

Pentru a ne îmbunătăți constant calitatea serviciilor oferite, vă rugăm ca sugestiile / opiniile / reclamațiile desprinse din experiențe pe care dorim să le evităm pe viitor, să le transcrieți în formularul de mai jos:

ANPCDEFP întreprinde demersuri de verificare doar în limita competențelor instituționale și în raport cu procedurile interne și prevederile contractelor de finanțare a proiectelor Erasmus+ / Corpul European de Solidaritate / SEE. Reclamațiile care nu țin de aceste aspecte și vizează modul de management al instituțiilor implementatoare (organizare internă, strategie, decizii de oportunitate, managementul resurselor umane, salarizare) sau vizeaza aspecte cu caracter personal nu pot fi luate în considerare. 

Termenul pentru transmiterea unui răspuns cu privire la soluționarea reclamației este definit in documentele de reglementare în vigoare. În cazul în care elementele sesizate necesită o informare și o cercetare mai amănunțită, reclamantul va fi informat despre aceasta și, la final, despre modul de soluționare.

 Adresa de email la care se transmite formularul completat este: reclamatii(@)anpcdefp(.)ro .

Contestații

Candidaţii ale căror candidaturi sunt respinse în baza criteriilor de eligibilitate pot solicita o revizuire a deciziei în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la
anunţarea rezultatelor.

Candidatul aflat în această situaţie poate contesta decizia aducând argumente în sprijinul contestaţiei. Contestaţia se trimite prin e-mail la următoarea adresă:  contestatii( @ )anpcdefp(.)ro , completând Formularul de contestaţie şi ataşându-l mesajului. ANPCDEFP va răspunde contestaţiei prin e-mail în maximum 10 zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Candidaţii ale căror proiecte nu au fost selectate pentru finanțare la finalul procesului de selecţie, pot contesta acest lucru, aducând argumente, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la anunţarea rezultatelor.

Contestaţia nu se poate referi la aprecierile evaluatorilor şi nici la punctajul atribuit de aceştia. Procedura de tratare a contestaţiei NU implică o reevaluare calitativă a candidaturii, ci constă în verificarea regularităţii procesului de evaluare în sine şi a conformităţii acestuia cu regulile în vigoare. ANPCDEFP va răspunde contestaţiei prin e-mail în maximum 10 zile lucrătoare de la primirea acesteia.

Informații de interes public

Pentru a obține informații de interes public conform legii 544/2001 vă rugăm sa completați formularul de mai jos:

5204 Vizualizări
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
8 Aprilie 2025 - 11 Aprilie 2025
Loc desfăşurare
România
Perioada:
3 Februarie 2025 - 7 Februarie 2025
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
ULTIMELE ştiri
09 Ianuarie 2025

Încă din anul 1990, Eurodesk inspiră și sprijină tineri ca tine!

23 Decembrie 2024

În atenția tuturor beneficiarilor: pot apărea întârzieri în plata soldurilor rapoartelor finale

ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
8 Aprilie 2025 - 11 Aprilie 2025
Loc desfăşurare
România
Perioada:
3 Februarie 2025 - 7 Februarie 2025
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
ULTIMELE ştiri
09 Ianuarie 2025

Încă din anul 1990, Eurodesk inspiră și sprijină tineri ca tine!

23 Decembrie 2024

În atenția tuturor beneficiarilor: pot apărea întârzieri în plata soldurilor rapoartelor finale

 
Acest site foloseşte cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Mai multe informații aici.