Sesizări / Reclamații / RecomandăriPentru a ne îmbunătăți constant calitatea serviciilor oferite, vă rugăm ca sugestiile / opiniile / reclamațiile desprinse din experiențe pe care dorim să le evităm pe viitor, să le transcrieți în formularul de mai jos: Nu se vor lua în considerare reclamațiile transmise anonim sau cele care abordează subiecte cu caracter personal. ANPCDEFP întreprinde demersuri de verificare doar în limita competențelor instituționale și în raport cu procedurile interne și prevederile contractelor de finanțare a proiectelor Erasmus+ / Corpul European de Solidaritate / SEE. Reclamațiile care nu țin de aceste aspecte și vizează modul de management al instituțiilor implementatoare (organizare internă, strategie, decizii de oportunitate, managementul resurselor umane, salarizare) nu pot fi luate în considerare. Termenul pentru transmiterea unui răspuns cu privire la soluționarea reclamației este, conform legislației române în vigoare, de 30 zile de la data înregistrării în ANPCDEFP a reclamației. În cazul în care elementele sesizate necesită o informare și o cercetare mai amănunțită, reclamantul va fi informat despre aceasta și, la final, despre modul de soluționare. Adresa de email la care se transmite formularul completat este: reclamatii(@)anpcdefp(.)ro Informații de interes publicPentru a obține informații de interes public conform legii 544/2001 vă rugăm sa completați formularul de mai jos: |
Lansarea competiției finalizate cu atribuirea Certificatului Lingvistic European – European Language Label – 2023
Programul Erasmus+ 2021-2027 – dezbatere privind Cadrul de monitorizare și evaluare
Lansarea competiției finalizate cu atribuirea Certificatului Lingvistic European – European Language Label – 2023
Programul Erasmus+ 2021-2027 – dezbatere privind Cadrul de monitorizare și evaluare